مواردی که باید هنگام طراحی سایت فروشگاهی دقت کرد
نوشته شده توسط : مهمان نواز

در تعیین المان های پباده سازی بسیار حساس باشید طراحی سایت شرکتی  چرا‌که یک المان مازاد یا این که نادرست میتواند مسیر مشتری را به طور کامل عوض نماید و می بایست مدام به خیال و خاطر داشته باشید که چرا تعداد مقاصد خویش را در هر شیت معدود یا این که زیاد می‌کنید.
به عنوان مثال در تصویر پایین غرض ما کلیک مخاطب بر روی دکمه های صورتی رنگ میباشد به دلیل آن که بیشترین لبه منفعت را برای ما دارااست.
 


اولی دکمه های ما برای هدایت مشتری به شیت تولیدها میباشد که بیشتر بتواند کالا متبوع خویش را تحقیق کند و مقصود مهم ما در هر متاع افزودن فرآورده متبوع به سبد خرید میباشد.
 
 
دقت: ما درین سایت عمدتا از رنگ صورتی خاصی به کار گیری کرده ایم و این به جهت بالابودن نرخ کلیک این رنگ میباشد.
هنگامی که نرخ تبدیل مشتری به خریدار بوسیله رنگی ارتقاء پیدا می نماید، معمولا مشاجره زیبایی شناسی وب سایت را پایین تاثیر قرار می‌دهد.
 
 


طبق آماری که بوسیله سایت hobspot گرفته شده‌است، نشان می‌دهد بیشترین چیزی که برای یوزرها اصلی میباشد قابلیت و امکان دسترسی بی آلایش به همگی مورد ها ما یحتاج میباشد و این آیتم بسیار از حیث یوزرها با اهمیت خیس از ظواهر وب سایت میباشد.
سایت های خوشگل به تنهایی نمی توانند مشتری های شمارا به خریدار تبدیل نمایند، و مغازه های زیبای متعددی در سراسر اینترنت وجود دارااست که به جهت seo نشدن فروش بالایی ندارند؛ پس این دو المان کامل کننده همدیگر می‌باشند و مهم‌ترین قسمت آن نیز سئو وب سایت برای یوزرها و موتور های کاوش میباشد.
 
برای بالا بردن سرعت وبسایت از تصاویر کوچک و بی کیفیت به کارگیری می‌کنید 
مهم‌ترین نصیب سایت مغازه اینترنتی قسمت تصاویر آن میباشد و شما می بایست بر روی این آیتم بسیار حساس باشید، مثلا یک دکان قادر است با ارتقا کیفیت تصویر و همینطور افزودن تصویر از یک سری نما برای کاربر، نرخ تبدیل را به راحتی تا چهار برابر ارتقاء دهد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: